malaysianet

ساخت وبلاگ

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنين در اين کلبه آبگرمکن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته می شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک ریسمان به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا بسیار بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن ساحل کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 لغایت 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان زیبا لذت ببرند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهايي جهت تفریح و سرگرمی كودكان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

 

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری,کیش, مکان های دیدنی,کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی,کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:24

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافرانتور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:22

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

larahadrianoos1.jpeg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در مکانی نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا و نیز در پنج کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه،9 کیلومتر وتا مرکز شهر 11 کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

larahadrianoos6.jpg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت شامل ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل هستند، می باشد.اکثر این اتاق ها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. هتل لارا هادریانوسآنتالیا با امکانات رفاهی و ورزشی و پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت به میهمانان تور آنتالیا می باشد تا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

larahadrianoos2.jpg

larahadrianoos4.jpg

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا:

سرویس 24 ساعته،تلویزیون، ماهواره، رستوران( با ارائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده به صورت سلف سرویس)،کافی شاپ (با متنوع ترین نوشیدنی های تازه)، استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ...از جمله امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

larahadrianoos5.jpg

larahadrianoos3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

reksossangit1.jpg

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا است که در سال 2005 تاسيس و درتاريخ 2011 بازسازي شده است.این هتل در منطقه بلديبي واقع درجاده كمر ساخته شده و داراي ساحل اختصاصي شنی مي باشد و تا مركز شهرآنتاليا 25 كيلومتر و تا فرودگاه 50 كيلومتر(مدت ترانسفر 45 دقيقه ) فاصله دارد.این هتل همچنین دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی است که انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافران تور آنتالیا عرضه داشته است. چشمه ی آب معدنی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 8 هزار متر مربع وسعت می باشد که به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای که داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 1094 اتاق استاندارد،خانوادگی جکوزی دار و ویلای مدرن بوده که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز ساحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد.این هتل می تواند تا 3000 ميهمان را در 1107 اتاق با امكانات عالی پذيرا باشدلازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر می باشد.این اتاق ها برای بچه های زیر ۱۲سال، اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند و تخت اضافی نیز نیاز نداشته باشند، رایگان بوده و همچنین به بچه های های زیر ۳ سال به صورت رایگان تخت های مخصوص داده می شود. به هر اتاق فقط یک تخت اضافی تعلق گرفته و هر تخت اضافی که مورد نیاز مسافران تور آنتالیا باشد باید مورد تایید مدیریت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا:

رستوران،استخر سر پوشیده و روباز،حمام ترکی،بوفه و پارک کودک،پرستار کودک،جکوزی،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی؛سونا،ورزشهای آبی،ماساژ،دارت؛سینما،پینگ پونگ،پزشک،آرایشگاه و... از جمله امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتاليا می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

RAMADARIZORT.jpg

 هتل رامادا ریزورت لارا در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 افتتاح شده و این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد.این هتل لوکس در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از این هتل زیبا تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی هتل رامادا در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد. هتل رامادا از 380 اتاق تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها زیبا است. گردشگران تور آنتالیابا انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

RAMADARIZORT5.jpg

 امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

RAMADARIZORT4.jpg

RAMADARIZORT2.jpg

RAMADARIZORT3.jpg

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

cervansaray1.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سال 2005 ميلادی ، در منطقه لارا و با مساحتی بالغ بر 110000 متر مربع احداث شده است. اين هتل تا مركز شهر آنتاليا 12 كيلومتر و تا فرودگاه 9 كيلومتر فاصله دارد.این هتل که به شکل U ساخته شده، دارای دکوراسیونی پیچیده و کمال گرا می باشد.امکانات عالی این هتل سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیافراهم می آورد.

cervansaray6.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا 579 اتاق دارد که تمام آنها دارای امکاناتی نظیر : بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت می باشند.البته بسته به نوع اتاقبرخی امکانات فوق می‌توانند تغییر کنند.همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند ،استفاده نمایند.

cervansaray2.jpg

cervansaray4.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای لارا آنتاليا می توان به :رستوران اصلی،رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی ، رستوران ایتالیایی، فست فود، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام بخار، ۶زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، باشگاه ورزشی، قایق‌ موزی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، غواصی، موج‌سواری، دریانوردی، کلک‌سواری، ژیمناستیک، قایق پدالی، تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، بولینگ، گلف مینیاتوری، آیروبیک، آیروبیک استپ و آیروبیک در آب اشاره کرد.

cervansaray3.jpg

cervansaray5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل دایما ریزورت آنتالیا

DaimaResort1.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا هتلی 5 ستاره است که به ساحل نزدیک و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا می باشد .این هتل در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده و مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه در آنتالیا می باشد که سفری خوب و به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است

DaimaResort2.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا در کل دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب می باشد.این اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌ که همه آن‌ها دارای امکاناتی همچون کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می گیرد.

DaimaResort4.jpg

DaimaResort5.jpg

برنامه‌های تفریحی شبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه همچون: دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از آنها بهره مند شوند.

DaimaResort3.jpg

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... از جمله امکانات دیگر هتل دایما ریزورتآنتالیا می باشند و مسافران تور آنتالیا می توانند با استفاده از این امکانات سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

DaimaResort6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:21

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه یکی از شیک ترین و زیباترین هتل های 4 ستاره شهر مسکو روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه که به دنبال هتلی آرام و مجلل هستند، مناسب ترین گزینه می باشد.

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه دارای اتاق هایی تمیز و شیک می باشد که همه پنجره های آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گیری می کند.طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و به گونه ای است که مورد توجه و استقبال مسافران روسیه می باشد.همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون: یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان و... می باشند.رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای اروپایی و روسی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه:

رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشویی و خشکشویی، استخر، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، پذیرش شبانه روزی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) برای گردش در روسیه و دیدن مکان های تاریخی آن،سوئیت های مخصوص نو عروسان و...از جمله امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه می باشند که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد. گردشگران تور روسیه با اقامت در این هتل می توانند به آسانی و با یک پیاده روی کمتر از 10 دقیقه به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه :

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه 92 اتاق دارد که همه آنها لوکس و شیک بوده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، گاو صندوق ، مبلمان شیک و ....برخوردار می باشند.رستوران این هتل نیزانواع غذاهای روسی و اروپایی را برای میهمانانتور روسیه طبخ می کند. همچنین مسافران می توانند از سالن بدنسازی و استخر هتل نیز استفاده کرده و بهترین اوقات را در این مکان سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سوچی روسیه می باشد. موقعیت این هتل لوکس و زیبا به گونه است که مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به پیست اسکی و فرودگاه بین المللی سوچی دارند.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه دارای 303 اتاق در ۵ طبقه می باشد. کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر: مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، یخچال  و.....می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند در سالن های ورزشی هتل به ورزش مورد علاقه خود پرداخته و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری نمایند.این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی را انتخاب و سفارش دهند. 

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه:

رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی،اتاق های شیک و تمیز، سرویس نگه داری از کودک ، امکانات ویژه برای معلولان ، فروشگاه ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ،گیم نت و ....از جمله امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه می باشد که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه واقع شده است. این هتل بزرگ دارای 945 واحد است که هزینه اقامت در آنها با توجه به امکانات و تجهیزاتشان، کاهش یا افزایش پیدا می کند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون، صندوق امانات، خط تلفن مستقیم و سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان برای میهمانان تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه دارای مرکز خریدی مدرن، و یک سالن کنفرانس بوده که برای کسانی که به سفری کاری می روند امکانات مناسبی است. این هتل دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه:

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل – سرویس ایاب و ذهاب و... از جمله امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره روسیه , بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل روسیه, معرفی هتل های 4 ستاره روسیه, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:19

هتل ریکسوس باب البحر دبی

هتل ریکسوس باب البحر دبی که از جمله هتل های ۵ ستاره دبی می باشد به دلیل امکانات فوق العاده اش مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.این هتل تا راس الخیمه در مرکز شهر 25 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۱ ساعت فاصله دارد.

تمام سوئیت ها و اتاق های هتل ریکسوس باب البحر دبی دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، مینی بار و کتری برقی،وای‌فای رایگان و...می باشند.برخی سوئیت ها نیز دارای یک بالکن با منظره زیبای دریا هستند که مسافران تور دبی می توانند از این مناظر لذت ببرند. سرویس اتاق ها هم بصورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

هتل ریکسوس باب البحر دبی در همه سال دارای استخر روباز بوده و برای رفاه حال مسافران تور دبی امکانات ورزشی همچون :زمین تنیس، پینگ پونگ، امکانات ورزشی آبی، سونا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی مهیا شده است.همچنین هتل ریکسوس باب البحر دبی دارای ۶ رستوران، ۶ کافه و سالن و ۱ کلوپ شبانه می باشد که در رستوران آن انواع غذاهای کشورهای مختلف سرو می شود

امکانات هتل ریکسوس باب البحر دبی:

سرویس اتاق ،شاتل فرودگاه (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز ،میز تور، دستگاه خودپرداز، پول نقد در هتل، خدمات دربان، خشکشویی، تمیز کردن و خشک، خدمات اتو ،نشست ،سالن مهمانی، مرکز تجاری، مغازه کادو فروشی ،امکانات برای میهمانان معلول ،اتاق خانواده ،آسانسور،استخر در فضای باز، زمین بازی کودکان،باشگاه کودکان ،کلوپ شبانه همراه با دی جی،پارکینگ رایگان و... از جمله امکانات هتل ریکسوس باب البحر دبی می باشد که مسافران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که نزدیک مرکز خرید ریف دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه و تا نقاط توریستی آن کمتر از 7 دقیقه می باشد.بدین ترتیب مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آسیانا دبی 150 اتاق دارد که همه آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت و...می باشند.این هتل همچنین یک استخر در فضای باز و آبگرم دارد و مسافران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن نیز استفاده نمایند.در رستوران های هتل انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی سرو شده و کارکنان این هتل نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

امکانات هتل آسیانا دبی:

رستوران , اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه , دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیانا دبی می باشند که در اختیار همه میهمانانتور دبی قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی یکی از هتل های 5 ستاره و شیک دبی می باشد که در خیابان شیخ زائد دبی احداث شده است. این هتل نزدیک پارک Park Place بوده مسافران تور دبی دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهند داشت. همچنین فاصله این هتل تا مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز 5 کیلومتر می باشد.

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق شیک بوده  که دکوراسیون آنها مدرن و به روز و با رنگ آمیزی شاد می باشد .همه این اتاق ها دارای امکاناتی همچون وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... برای مسافران تور دبیمی باشند.

امکانات هتل نسیما رویال دبی:

از جمله امکانات رفاهی هتل نسیما رویال دبی می توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوفتیل دبی

هتل سوفتیل دبی از جمله هتل های شیک 5 ستاره دبی می باشدکه در منطقه ساحلی جمیرا دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا مدیا سیتی و اینترنت سیتی دبی و منطقه جبل علی با ماشین 7 دقیقه ،تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر، تا دبی مارینا 10 دقیقه رانندگی ، تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 30 کیلومتر می باشد که مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل سوفتیل دبی دارای اتاق هایی با طراحی و چیدمان مدرن و شیک است که تمام آنها امکاناتی همچون: تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و....دارند. اگر مسافران تور دبی یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌ها را انتخاب کنند، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق ناهارخوری به همراه یک حمام اختصاصی با امکاناتی از برندهای معروف هرمس یا لانوین در اختیارشان خواهد بود.

امکانات هتل سوفتیل دبی:

از جمله امکانات هتل سوفتیل دبی می توان به : ساحل اختصاصی،سه استخر و کلوپ بازی کودکان،مرکز سلامت و آبگرم سو 28 اتاق سرویس‌دهی،استخر آب دریا، سونا و سرویس‌های زیبایی فرانسوی شامل ماساژ و اتاق‌های تمدد اعصاب عمیق را به شما ارائه خواهد کرد. مرکز تناسب‌اندام ، اسکله قایق‌سواری ، 2 زمین تنیس، رستوران،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

هتل موون پیک جمیرا دبی هتلی 5 ستاره و زیبا است که در منطقه جمیرا شهر دبی و در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و فاصله آن تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فقط چند قدم  می باشد. سرویس دهی این هتل شیک BB و دارای ساحل اختصاصی است.فاصله این هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه نیز ۱۰ دقیقه با تاکسی می باشد.مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

هتل موون پیک جمیرا دبی در مجموع دارای 294 اتاق بوده که شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی همچون:تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار، اینترنت و بالکن اختصاصی رو به دریا و...برای مسافران تور دبی می باشد.

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار، استخر روباز، ساحل اختصاصی، سونا و باشگاه بدن سازی و... از جمله امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی می باشند که در اختیار میهمانانتور دبی است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:17

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:14

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

 

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

 

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمينى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:12

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

 

هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. داراي 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت 600 نفر با خدماتي در سطح استاندارد می باشد.هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

_پردیسان_مشهد1.jpg

_پردیسان_مشهد2.jpg

امکانات هتل پردیسان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه،  استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس،فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

_پردیسان_مشهد3.jpg

_پردیسان_مشهد4.jpg

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:10

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/77 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

 

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل دارای ساحل اختصاصی، 16 رستوران و 5 استخر می باشد. دسترسی نامحدود هتل به پارک آبی وایلد وادی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی به شمار می رود. این هتل از 598 اتاق تشکیل شده است که با پنجره های بزرگ خود چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای لبنانی، ایتالیایی و آرژانتینی و ... برای میهمانانتور دبی سرو می شود و بیشتر این رستوران ها نیز منوی مخصوص کودکان دارند. این هتل تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 20 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل جمیرا بیچ دبی : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی :

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دوچرخه، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل جمیرا بیچ دبی

 

 

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی، در خیابان شیخ رشید واقع شده است و در معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل از 252 اتاق تشکیل شده است که با تزئینات لوکس دکوربندی شده اند و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد. این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به مرکز خرید وافی می باشد.

امکانات هتل رافلز دبی :

 7 رستوران و بار، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه مجهز ، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ...

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

 

 هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره واقع شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی مجلل و با شکوه با رنگ هایی گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و همین طور فاصله 5 دقیقه پیاده روی  تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران عزیز تور دبی سرو می کند.

 

 امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور می باشد و همین طور سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم دیده است.

 

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:06

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:04

هتل اورینت اکپرس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Orient Express Hotel

هتل اورینت اکسپرس استانبول Istanbul Oreint Express Hotel یکی از هتل های 4 ستاره مناسب می باشد و در سال 2000 میلادی در نزدیکی مکان های توریستی و تاریخی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 54 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. در این هتل یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان ارائه می شود. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده نیز دارد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه از هتل اورینت حدود 20 کیلومتر می باشد.

-اورینت-اکسپرس-استانبول-1.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور،گاو صندوق،بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی، استخر سرپوشیده ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک رویال استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Park Royal Hotel

هتل 4 ستاره پارک رویال استانبول Istanbul Royal Park Hotel در سال 2010 میلادی در مرکز قسمت اروپایی استانبول و در منطقه تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول در فاصله 300 متری این هتل ایستگاه مترو میدان تقسیم قرار گرفته است.فاصله این هتل با مرکز شهر کمتر از 1.5 کیلومتر می باشد.تور استانبول از این هتل هر روز سرویس برای منطقه تاریخی سلطان احمد آماده می باشد. اتاق های این هتل دارای عایق صدا هستند و هتل رویال پارک در 5 طبقه و در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است.تور استانبول همچنین این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. تور استانبول این هتل جزء گروه مجموعه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک استانبول در 20 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد.جهت رزرو تور استانبول با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-پارک-رویال-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل پارک رویال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،بار،تهویه مطبوع، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار،فکس و کپی و...

-پارک-رویال-استانبول-1.gif

-پارک-رویال-استانبول-2.gif

-پارک-رویال-استانبول-3.gif

جهت رزرو تور استانبول و مطمئن شدن از بهترین قیمت تور با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 

هتل تکسیم هیل استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Hill Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول Istanbul Taksim Hill Hotel در سال 2001 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک استانبول در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال تنها 50 متر از این هتل فاصله دارد.ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته می باشد.

 -تکسیم-هیل-استانبول.gif

سایر امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، آسانسور، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات،اجاره اتومبیل و....

-تکسیم-هیل-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-2.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیاموند سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Diamond City Hotel

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول Istanbul Diamond City Hotel در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق تشکیل شده است. رستوران این هتل آماده پذیرایی از 100 نفر می باشد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد.

-دیاموند-سیتی-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، رنت کار و...

-دیاموند-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-2.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:03

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:01

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه درسال ۲۰۰۷ بنا گردید و در سال 2012 مورد بازسازی شد.هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در ۷۵ کلیومتر ازمیر ترکیه و ۲۰ کلیومتر با شهر تاریخی افسوس واقع شده است . این هتل دارای ساحلی 300 متری اختصاصی میباشد.

امکانات هتل :

هفت lighte4.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : تراس، استخر درفضای باز، باغ ، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه، سالن بیلیارد، کلاب کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری ، رستوران و بار، پذیرش ۲۴ ساعته،رختشورخانه، صرفخانه،پرستارکودک، فکس وکپی،فروشگاه، سالن زیبایی، روزنامه،  اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است،آسانسور، سیستم تهویه، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است ،امکانات ویژه معلولین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور ترکیه پذیرایی می نماید.

هفت lighte2.jpg

امکانات اتاق ها :

هفت lighte1.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ باب اتاق است که شامل :  ۲۵۵ اتاق استاندارد، ۴۵ اتاق فامیلی روم،۸۰  سوپریور، ۷ کورنرسوئیت، ۸  اتاق دولوکس، ۲۲ اتاق ماه عسل است.تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

هفت lighte6.jpg

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه

-کوشی_آداسی.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه در 8 کیلومتری کوش آداسی شهر ترکیه و در دهانه پاموکل قرار گرفته است . این هتل با مرکز شهر کوش آداسی 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین با فرودگاه ازمیر 55 کیلومتر فاصل دارد. مراكز ديدني مانند شهر قديمي افسوس ، ‌خانه مريم مقدس ،‌ موزه باستان شناسي ،‌ شهر سلكوك و مركز شهركوش آداسي در نزدیکی هتل سورملی کوش آداسی واقع شده است.

تور ترکیه بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب تور ترکیه بهترین سفر خود را تجربه کنید.

-کوشی_آداسی1.jpg

امکانات هتل :

-کوشی_آداسی4.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : استخر سر پوشیده ،سالن ورزشی ، سونا ،جکوزی ،استخر رو باز ، زمین بازی کودکان ، استخر کودکان ، بر کنار استخر اینترنت بی سیم ،  امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، کرایه ماشین ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه و بار و... است .

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانانتور ترکیه می‌باشد.

-کوشی_آداسی3.jpg

 

امکانات اتاق ها :

-کوشی_آداسی6.jpg

هتل سور ملی کوشی آداسی ترکیه دارای 436 باب اتاق مجلل با ساحلی زیبا و تمیز و آب وهوایی عالی میباشد.تمامی اتاق ها دارای خدمات منحصر به فردی هستند مانند: سیستم تهویه ، تلویزیون و ماهواره ،حمام ولوازم بهداشتی و سشوار ، میز ارایش و.. می باشد.

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل گرند جواهر ترکیه

gerand-javaher.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

gerand-javaher1.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

gerand-javaher2.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-javaher3.jpg

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

gerand-javaher4.jpg

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

 

 هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir7.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه هتلی ۴ ستاره در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا مرکز شهر ازمیر ۱۰ کیلومتر و 10 دقیقه فاصله به مساحت نمایشگاه جدید فاصله دارد.در این هتل با امکانات عالی با دسترسی به مراکز خرید میتوانید شما میهمانان تور ترکیهیک سفر خوب کاری و یک مسافرت خوب را تجربه کنید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی ، 99 بیمارستان دانشگاه EYLÜL در نزدیکی هتل واقع شده است.هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه برای استراحت آخر هفته در ازمیر ترکیه انتخاب مناسبی است. افسس شهر باستانی، Şirince روستای باستانی و چشمه فقط 20-50 دقیقه از هتل قرار دارد.

امکانات هتل :

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir6.jpg

کارکنان هتل رامادا انکور ازمیر ترکیهبه زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند . آنچه این هتل  را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند.هتل امکاناتی نظیر : پذیرش شبانه روزی ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، گاوصندوق ، خشکشویی ،فروشگاه های متعدد ، صرافخانه ، سالن برگزاری جلسات ، ترانسفر فرودگاه ، انبار برای نگهداری چمدان ها ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، سالن ورزش و بدنسازی , رستوران با غذاهای عالی  و ...می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 ramada-ankor-ezmir3.jpg

 ramada-ankor-ezmir2.jpg

امکانات اتاق ها :

ramada-ankor-ezmir1.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه به صورت جداگانه دارای  176 اتاق و2 اتاق معلولین جسمی می باشد.اتاق های هتل مجهز به : تلویزیون ال سی دی ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، چای ، پذیرایی در اتاق ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار می باشد . فضای داخلی هتل باهمراه با ویو زیبایی از شهر با امکانات رفاهی عالی  به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تبدیل شده است .

ramada-ankor-ezmir4.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور ترکیه  ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

 تور ترکیه بهمن 95

 

تور ترکیه اسفند 95

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:59

 

این برج در قرون وسطی در سال 528 ساخته شده است در سال 1348 برج توسط جئنوئز دوباره از سنگ ساخته شد و به آن عنوان برج عیسی مسیح داده شد. هدف از ساخت برج گالاتای نظارت بر حمل و نقل کشتی ها و شناسایی کشتی های دشمنان بود و در قرن 15 به عنوان دانجن ( زندان زیرزمینی داخل قلعه یا سورهای استانبول) و سپس در سالهای بعد به عنوان نقاط استراتژیک دیده بانی آتش سوزیها استفاده شد. و یکی از سمبلهای ایکونیک استانبول می باشد.از بالای این برج میتوانید منظره پانورامیک 360 درجه ای از استانبول را زیر پای خود ببینید و به خصوص خلیج شاخ طلایی استانبول و دریای مرمره منظره ای بسیار زیبایی را در آن منطقه ایجاد کرده است و به همین دلیل مسافران تور استانبول به این شهر سفر می کنند و از سفرخود و تماشا برج گالاتا در استانبول لذت میبرند.

برج galata4.jpg

 

تیم فوتبال گالاتاسارای استانبول هم به این سمت تعلق دارد هرچند استادیوم تورک تلکم آرنای آن در سئیران تپه است .

این برج 9 طبقه 70 متر از سطح زمین ارتفاع دارد. وزن آن 10 هزار تن و قطر خارجی آن 16.45 متر و پهنا دیوارش 3.75 متر می باشد. در آن زمان بلندترین ساختمان در استانبول بوده است.

 

برج galata6.jpg

اگر به عنوان یک توریست به دیدن این برج میروید در لحظه اول از دیدن آن هیجان زده خواهید شد .حتما سعی کنید نزدیکی های غروب به دیدن این مکان بروید و از دیدن آن همه زیبایی لذت ببرید.تا کنون این مکان توسط میلیون ها توریست دیده شده و همه در خاطراتشان در مورد آن به خوشی یاد کرده اند. خصوصا رستوران ها غذاهایی با کیفیت عالی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی میباشند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از ویژه ترین قیمت ها با بخش فروش تماسحاصل فرمایید.

مسجد فاتح استانبول

-فاتح2.jpg

مسجد فاتح استانبول درفاصله سال های ۱۴۷۰ و ۱۴۶۳ یعنی به مدت ۷ سال در شهر استانبول ساخته شده است.این مسجد در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی بشمار می رود. در محل ساخت این مسجد در گذشته کلیسا وآرامگاه کنستانتین بوده است که بعد ها به جای آن این مسجد را بنا کردند. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه است.متاسفانه مسجد امروزی همانی نیست كه محمد فاتح بنا كرد. مسجد اصلی سیصد سال قدمت داشت .البته این مسجد تا سال ۱۷۶۶ و قبل از زلزله برپا بود و بعد از زلزله ساختمان مسجد دوباره بازسازی شد .همچنین نمای اصلی کنونی هم مربوط به آتش سوزی بعد از ۱۷۸۲ است. در واقع می توان گفت این مسجد رویداد های زیادی را پشت سر گذاشته است.

-فاتح3.jpg

-فاتح1.jpg

جهت رزرو تور استانبول با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مسجد سلیمانیه استانبول

1.jpg

مسجد سلیمانیه استانبول در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در شهر استانبول بنا گریده است. مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر است.مسجد دارای چهار مناره می باشد. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه قرار دارد که دارای کاشی کاری زیبایی می باشند .

4.jpg

3.jpg

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ویلای زوریخ استانبول

-زوریخ6.jpg

هتل ویلای زوریخ استانبول جزیکی از هتل های سه 3 ستاره شهر استانبول می باشد.این هتل در سال 1997 در منطقه تقسیم استانبول بنا گردیده است و در سال 2014 بازسازی شد. هتل از اماکن توریستی و گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر استانبول و مراکز خرید و فروشگاه های خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد.هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتر یا 20 دقیقه با ماشین فصله دارد. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

 -زوریخ2.jpg

امکانات هتل :

هتل ویلای زوریخ استانبول دارای خدماتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات،کافه بار، گرمایش،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،اجاره اتومبیل،فکس و کپی،سرویس مراقبت از کودکان،حمام ترکی و... می باشد.

-زوریخ7.jpg

امکانات اتاق ها :

-زوریخ.jpg

هتل ویلای زوریخ استانبول دارای 8 طبقه و 41 اتاق است .

-زوریخ3.jpg

بابت خرید بلیطتور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل دیاموند سیتی استانبول

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity5.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

Diyamond-sity4.jpg

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:56

هتل ترنج کیش

هتل ترنج 5 ستاره کیش یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرار گرفته است. این هتل در دو فاز است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) می باشد. سوئیتهای هتل ترنج کیش 100 عدد می باشد و همگی بر روی دریا قرار گرفته است و دارای کف شیشه ای‎ ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند. و ‏بالکنی بسیار دل باز و زیبا اختصاصی و دارای مینی بار و اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند. طراحی این هتل زیبا از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس نشان می دهد. هتل ترنج کیش برای راحتی مسافران تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وسایل ها استفاده می کنند. این هتل برای مسافران تور کیش رستوران های مختلفی بنا به تمایل مسافران فراهم کرده از جمله رستوران ‏ساحلی, فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای, رستوران فرنگی بر روی دریا و ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با نمایی عالی می باشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای, خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد ,اتاق بازی, سالن ‏بدنسازی و ... فراهم کرده تا مسافرانتور کیش برای اوقات فراغت به آنجا بروند. مسافران تور کیش با رفتن به هتل زیبای ترنج کیش می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل ترنج کیش:

آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی مخصوص مسافران تور کیش ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی, خانه کودک, اورژانس,  رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا, ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارس نیک کیش

-نیک2.jpg

هتل پارس نیک کیش جز هتل های 3 ستاره کیش بشمار می رود. این هتل با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد. هتل این اطمینان را به میهمانان تور کیش می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

-نیک4.jpg

امکانات هتل :

هتل پارس نیک کیش دارای خدماتی مانند :لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده و... می باشد.

-نیک5.jpg

امکانات اتاق ها :

-نیک3.jpg

هتل پارس نیک کیش دارای  سه طبقهو  38 اتاق متنوع  با خدمات کافی می باشد.

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل صدف کیش

-صدف-کیش2.JPG

هتل صدف کیش  در سال ۱۳۸۱ با ساختمانی به شکل صدف در کیش به بهره برداری رسید. هتل صدف با داشتن امکانات متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان باشد.این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

امکانات هتل :

-صدف-کیش5.jpg

هتل صدف کیش خدماتی نظیر:استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد و فوتبال دستی،سالن بدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری ,جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامدادو..را در اخیتیار میهمانان تور کیش قرار می دهد. تور کیشبه گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل صدف کیش را پیشنهاد میکند.

امکانات اتاق ها :

-صدف-کیش3.jpg

هتل صدف کیش دارای ۵۴ باب اتاق است .اتاق ها شامل خدماتی نظیر : تخت راحتی، حمام و لوازم بهداشتی , تلویزیون , سشوار, تهویه مناسب و.... می باشند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

-صدف-کیش4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

 تور کیش اسفند 95

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:54

هتل فورچون جراند دبی

forchon-gerand.jpg

هتل فورچون جراند دبی در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است .که دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد . هتل ۱۵ دقیقه با ماشین و تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.  هتل فورچون جراند در مرکز شهر دبی جای گرفته است و 12 دقیقه پیاده  تا ساحل و 4 کیلومتر تا مرکز شهر دیره مسافت دارد.

forchon-gerand1.jpg

امکانات هتل :

forchon-gerand4.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات بی مثالی مانند : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور دبی پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

forchon-gerand5.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. این اتاق ها مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و... می باشد.در ضمن میهمانان می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل برج العرب دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 7 ستاره برج العرب می باشد که در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. طراحی و معماری این هتل مثل بادبان کشتی است. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا مجلل دارد.هتل برج العرب دبی را عنوان سنبل جهان عرب به علت طراحی آن می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 100 رستوران برتر دنیا می باشد. از بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی است که مسافران تور دبی و یا هر جای دیگر با دیدن تصویری از این هتل متوجه دبی می شوند.

امکانات هتل برج العرب دبی :

پذیرایی و خوش آمد گویی از گردشگران تور دبی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلا رایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و گردشگران تور دبی باید از آسانسورهای شیشه ای برای رفتن به این رستوران ها استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره ساخته شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی زیبا و مدرن با رنگ های گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی و همچنین فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران تور دبی طبخ می شود.

امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری دبی، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور که بخشی از خدمات رسانی این هتل می باشد و همچنین سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم شده است.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل جبل علی دبی

jabal-ali1.jpg

هتل جبل علی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است و در منطقه پالم جبل علی واقع شده است و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای مسافران تور دبی می کند.نمای زیبا و باشکوه هتل در منقه پالم چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب میکند و نمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد.

امکانات هتل :

jabal-ali3.jpg

هتل جبل علی دبی دارای امکانات رفاهی مانند : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و....می باشد.

jabal-ali4.jpg

امکانات اتاق ها :

jabal-ali2.jpg

هتل جبل علی دبی هتلی لوکس دارای ۲۵۳ باب اتاق است که انواع اتاقهای استاندارد و سوئیتهامجلل و زیبا را تشکیل می دهد. همگی چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی دارند و کلیه اتاقها مجهز به :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت می باشند .

jabal-ali.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا بیچ دبی

jamira-bich4.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی هتلی مجلل و 5 ستاره دارای یک ساحل خصوصی , 16 رستوران و 5 استخر برای استفاده تمامی میهمانان شهر دبی می باشد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به پارک آبی wild wadi دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل بزرگ و دارای پنجره های بزرگ شیشه ای مشرف به خلیج هستندو تمام اتاق ها دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم میباشند. انواع رستوران های لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی دراین هتل وجوددارد. در منوی اکثر رستوران های هتل یک بخش ویژه کودکان هم وجوددارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، کلاب کودکان و استخر. مال امارات تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هم 20 کیلومتر است. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند . این هتل دارای 617 اتاق می باشد. از می توانند از طریق آژانس سپید گشت در این هتل اتاق رزرو کنید. 

امکانات هتل :

jamira-bich2.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی خدماتی نظیر : صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی  و... را در اختیار میهمانان تور دبی قرار می دهد.

jamira-bich1.jpg

jamira-bich.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95 

 

 تور دبی اسفند 95

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:51

هتل پارمیس 

*****

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.

هتل شایان کیش

*****

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته .

هتل شایان کیشهتل شایان کیش


 

 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

نمای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش


 

رستوران هتل شایان کیش

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شماست.

 

 

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد.

 

هتل شایان کیشهتل شایان کیش

 

اتاق های هتل شایان کیش

این هتل دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

هتل شایگان کیش

*****

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش کجاست؟

هتل شایگان کیش در میدان پردیس خیابان رودکی میباشد . و فاصله کمی با مراکز خرید دارد که این امر مورد توجه بیشتر مسافران است.

 

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش



 

نمای داخلی هتل شایگان چطور می باشد؟

معماری جالب هتل باعث مشرف بودن بیشتر اتاق ها به دریا بوده و رنگ آمیزی و تنوع رنگ زیبای طبقات مختلف، محیط شادی را برای مهمانان عزیز فراهم نموده است .

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش


 

 

رستوران شاتی هتل شایگان کیش

در طبقه همکف رستوران اصلی هتل(رستوران شاتی) با محیطی آرام و با شکوه با منوی کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه کامل به همراه موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز میباشد.

سرسرای شهنوش

کافی شاپ اصلی با نام سرسرای شهنوش در لابی هتل در فضایی آرام با نوای دل انگیز پیانو با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ، انواع کیک و گلاسه و میوه های تازه آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

فاصله هتل شایگان کیش تا مراکز خرید

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و همچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

 

 

اتاق های هتل شایگان کیش

از 130 اتاق و سوئيت رنگارنگ هتل 50 اتاق 2 تخته جدا از هم و 29 اتاق با تخت دو نفره انتخاب شما را در نوع اتاق متنوع میسازد. به ويژه آنکه اتاقها تنوع رنگ و مبل تختخوابشو داشته و میتوان فضای اتاق را به دلخواه تنظيم کرد.

 

هتل شایگان کیشهتل شایگان کیش

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

تمام اتاق های هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، کانال ماهواره ای خبری ، مینی بار ، اینترنت پر سرعت و همچنین در سوئیت ها جکوزی مجزا میباشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش

از امکانات هتل شايگان کيش می توان به محل نگهدارى کودک - بيليارد - استخر - سونا - جکوزى - سالن بدنسازى -Health  -زمين تنيس و ... اشاره کرد.

همچنین هتل شايگان کيش خدمات خاصی را برای مهمانان در نظر گرفته است. از جمله:

صبحانه بوفه رايگان

استقبال در فرودگاه

- استفاده از استخر و سونا و جکوزى رايگان

بالاتر از پنج سال يک نفر تلقى مى گردد.

همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·        

·        

هتل داریوش کیش

*****

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش کجاست؟

جزیره کیش ، میدان داریوش ، هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای معماری بی‌نظیر یکی از بی نظیر ترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی با شکوه و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را نوش جان کنید.

از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ را تجربه کنید.

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش


 

 

 

نمای داخلی هتل داریوش چطور می باشد؟

  هتل داریوش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی است.هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش در بین مسافران محسوب می شود.

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

رستوران و کافی شاپ های هتل داريوش كیش

رستوران آپادانا: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی آماده ارائه سرویس به میهمانان گرانقدر هتل می باشد.

رستوران پاسارگاد: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳ الی ۲۴ با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ هتل داریوش:واقع در لابی هتل از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱:۰۰ بامداد با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ می باشد.

میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره میباشد.

اتاق های هتل داریوش کیش

این هتل دارای ۱۹۰ اتاق میباشد که دارای امکانات زیر میباشد.

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی. 

 

هتل داریوش کیشهتل داریوش کیش

 

 

 

سایر امکانات هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی بصورت رایگان ارائه می شود.

50%  تخفیف پارک دلفینها کیش، باغ پرندگان، کلاسیک شو، آکواریوم و جنگ شادی شبانه مخصوص مسافران هتل داریوش کیش.

توجه: استخر فقط مخصوص آقایان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود 14:00 (Check in) ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیشهتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·       

·       

 

  •  

1-   

2-   

3-   

4-   

5-   

6-   

7-   

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:49

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل گرند پارک لارا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در  هتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل 5 ستاره در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 10000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 255 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.هتل ریکسوس پریمیوم در سال 20099 بازسازی شده است.

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...را میتوان نام برد.سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...نیز از امکانات دیگر هتل ریکسوس پریمیوم برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:47

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 16:43

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در زمینی به مساحت 85000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل مانند کاخی مجلل و به صورت کاخ های عثمانی طراحی شده است. درضمن این هتل لوکس تنها 6 دقیقه با ساحل فاصله دارد. هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. 

 امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در مجموع 908 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست های تور آنتالیا در این رستوران ها طبخ می شود. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ و ..... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و .... 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مدر ریزورت آنتالیا 

هتل مدر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و با فرود گاه بین المللی تنها 50 کیلومتر فاصله دارد. هتل مدر ریزورت آنتالیا در سال 2009 میلادی برای توریست های تور آنتالیا افتتاح شده است. در ضمن این هتل در 226 متری دریای مدیترانه قرار گرفته است و به مناطق توریستی و جاذبه های گردشگری نزدیکی دارد به همین دلیل گردشگران تور آنتالیا به آسانی می توانند به این مناطق دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

هتل مدر ریزورت آنتالیا در مجموع دارای 228 اتاق شیک می باشد که این اتاق ها از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. توریست های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکیه ای و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگرانتور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، سالن تناسب اندام ، سونا ، استخر و .... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است.  این هتل مجلل در سال 2014 میلادی در زمینی به مساحت 188 هزار متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با فرودگاه تنها 40 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

 هتل کارمیر ریزورت آنتالیا دارای 295 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا می توان به حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، استخر ، سالن تناسب اندام و ..... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که 900 متر با هتل فاصله دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

 باشگاه و استخر مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، کافه ، امکانات مخصوص معلولین و ......

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 

 

malaysianet...
ما را در سایت malaysianet دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا, , لوکس ترین هتل آنتالیا, , مجلل ترین هتل آنتالیا, نویسنده : zeynab malaysianet بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 14:43